منطقه ازاد

منطقه ازاد
تصمیم دولت بر ایجاد مناطق آزاد در جوار کشورهای همسایه در راستای تقویت و بهبود روابط اقتصادی و اجتماعی بین جمهوری اسلامی ایران و این کشورها بوده، به نحوی که برای تعامل موثر با هر کشور حداقل یک منطقه آزاد داشته باشیم.
کد خبر: ۲۰۷۸۸۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۰۹