معاون سابق دادستان تهران:
«زندانبانها بايد تمام وسايل خطرناك را از زنداني در هر مرحلهاي كه هست، دور كنند چرا كه به هر حال زنداني ممكن است در شرايطي باشد كه دست به كارهايي بزند يا درگيري ايجاد كند اما وقتي كثرت زندانيها و بازداشتيها زياد باشد امكان نظارت و مراقبت ضعيف ميشود.»
کد خبر: ۲۰۲۳۵۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۹