صمد حاج جباری، معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، از تخلیه کامل خوابگاهِ دانشگاه شهید بهشتی به دلیل آتش سوزی ساختمان وزارت نیرو خبر داد و گفت: دانشجویان نگران نباشند. آتشسوزی ساختمان خیابان ولیعصر که از غروب روز گذشته آغاز شده است، هنوز ادامه دارد.
کد خبر: ۲۰۰۴۵۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۱۷