مدیر عامل شرکت ملی نفتکش گفت: VDR هر دو کشتی در اختیار سازمان بنادر است، اینکه بگوییم شکایت میکنیم یا خیر جایز نیست، چون به لحاظ دیپلماتیک تاثیر بدی دارد ولی در هر صورت این موضوع را وزارت خارجه پیگیری میکند.
کد خبر: ۱۹۹۴۰۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۱۰