ال نعیمه

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۰:۵۱
ال نعیمه
من واقعا برای این فوتبال متاسفم. ما قرار است فردا ساعت ۱۱ به سازمان لیگ برویم. اگر مشکلات تیم حل نشود بازی بعدی ما که با پرسپولیس است را به میدان نمی‌رویم. ما از این وضعیت خسته شده‌ایم. مغزمان دیگر نمی‌کشد.
کد خبر: ۱۹۴۵۶۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۰۸