سابقه طرح گفتوگو میان دو جناح اصلی کشور زمینهای چندساله دارد؛ نامهنگاریهای محمدرضا خاتمی و اسدالله عسگراولادی در همین راستا صورت میگرفت. اما از سال ٩٤ و بعد از انتخابات مجلس دهم اصلاحطلبان میداندار این موضوع شدند و با ایده مذاکره میان دو جریان سیاسی کشور با نام «گفتوگوی ملی» دوباره پرونده تعامل بین دو جناح سیاسی کشور را باز کردند.
کد خبر: ۱۹۲۷۳۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۶