پس اگر ملک ظهیرالدوله بدون مالک نباشد، به نفع عموم مردم استفاده میشود و اکنون که این ملک به صورت قبرستان درآمده، مسئولیت ادارهاش با نهاد متبوع، یعنی سازمان اوقاف و امور خیریه است. اما اگر ملک مزبور مالک خاص داشته باشد و او آن را برای قبرستان وقف کرده باشد، باید به وقفنامه یا اراده ضمنی واقف رجوع شود.
کد خبر: ۱۹۲۵۴۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۵