موزیسن آلمانی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۲:۴۲
موزیسن آلمانی
کریستوفر ون دیلن به همراه دو عضو دیگر گروهش هر شب از تماشاگران‌شان و واکنش‌های آن‌ها در تالار وزارت کشور فیلم می‌گیرند، او در مورد چرایی این اتفاق توضیح داد: «من تا به حال در زندگی‌ام، در هیچ کدام از کنسرت‌هایم از تماشاگران فیلم نگرفته‌ام و این اولین بار است که چنین کاری می‌کنم.
کد خبر: ۱۹۲۴۳۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۴