این خانه چنددهمیلیاردی و ارزشمند که در این سالها تقریبا استفادهای از آن نشده است، حالا با رویکردهای جدید معاونت شهرسازی شهرداری تهران تبدیل به دفتر مدیریت بافت تاریخی شده است و معاون محمدعلی نجفی گفته است: «خانهای در کوچه امامزاده یحیی در منطقه ١٢ وجود داشت که قرار بود شهردار سابق در آنجا ساکن شود که این اتفاق نیفتاد، حال این خانه تاریخی به معاونت واگذار و به اداره تبدیل شده است تا از حالت تاریخی و فرهنگی خارج نشود».
کد خبر: ۱۹۱۳۶۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۱۸