وی با بیان اینکه در بخشهای مختلف توسعه میدان نفتی یاران جنوبی بیش از ۷۵ درصد از نیروهای بومی منطقه استفاده شده است، گفت: ۱۸ حلقه چاه در این میدان مشترک نفتی از سوی شرکت ملی حفاری ایران و پیمانکاران داخلی، حفر شده است.
کد خبر: ۱۸۹۵۴۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۰۵