وزارت بهداشت، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و شهرداریها باید در این زمینه همکاری کنند. سازمان بهداشت جهانی میگوید کمتر از ۱۰ درصد از کالری روزانه باید از قندهای ساده تشکیل شوند، اما ممکن است این رقم در رژیم غذایی ما به ۴۵ درصد نیز برسد. همچنین لازم است روزانه پنج تا شش واحد میوه مصرف کنیم، اما حدود ۹۰ درصد از ما این کار را انجام نمیدهیم.
کد خبر: ۱۸۸۳۱۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۲۷