محمد احمدی تهیهکننده فیلم سینمایی «آزارگر» به کارگردانی محمدرضا بیاتی گفت: قرار بود «آزارگر» مدتی پیش جلوی دوربین برود تا برای حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شود، اما بعد از مدتی تصمیم گرفتیم با توجه به شرایط موجود ساخت فیلم را به تعویق بیندازیم.
کد خبر: ۱۹۴۱۰۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
این تهیهکننده سینما تاکید کرد: «در این پروژه از پنج نفر از بازیگران شناختهشده سینمای ایران برای بازی در نقشهای اصلی استفاده میکنیم.»
کد خبر: ۱۸۳۵۹۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۶