محمد علی شیخ

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۵
محمد علی شیخ
شیخ صاحب آثاری در زمینه فلسفه اسلامی، به ویژه فلسفه اشراق و تحقیقاتی درباره ابن خلدون است. وی از پیش از انقلاب در دانشگاه ملی ایران (دانشگاه شهید بهشتی) به تدریس مشغول بوده و موسس گروه فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال نیز هست. شیخ در سال ۱۳۷۴ عنوان استاد نمونه کشوری را به دست آورد.
کد خبر: ۱۸۳۰۵۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۳