فیلمبرداری فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیهکنندگی مسعود ردایی از مرز ۵۰ درصد عبور کرده و گروه در روزهای آینده و با پایان تولید بخشهای مربوط به تهران برای ادامه کار عازم اصفهان خواهند شد.
کد خبر: ۱۸۲۳۳۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۸