خودور پرمصرف

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۵:۵۳
خودور پرمصرف
از چند روز پیش نیز پلیس راهنمایی و رانندگی با استناد به همین مصوبه هیات دولت، شماره‌گذاری چند مدل خودروی داخلی را متوقف کرده و خواستار از رده خارج کردن یک خودروی فرسوده به ازای شماره‌گذاری هر دستگاه خودروی داخلی با مصرف سوخت ۸.۵ لیتر و بیشتر شده است.
کد خبر: ۱۸۱۷۵۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۵