خوشخویی به بیان اثرات مخرب استفاده بیش از از بازیهای یارانهای و تبلت و گوشی پرداخت و گفت: تخریب آرامش روانی مردم و به ویژه در کودکان، نگرشهای غلط فرهنگی، سیاسی، کاهش قدرت انتخاب، ایجاد نیازهای کاذب و کاهش خودباوری و سستی خانوادهها از جمله مضرات استفاده بیش از حد از فضای مجازی است.
کد خبر: ۱۸۱۱۱۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۱