اگر دانشجویان از این زمان به نحو احسن استفاده نکنند و به موقع فارغ التحصیل نشوند، یکسال سنوات ارفاغی خواهند داشت که در این مدت باید فارغالتحصیل شوند. در غیر این صورت وارد مهلت معرفی میشوند که در این شرایط برابر ماده 13 آییننامه اجرایی ادامه تحصیل آنها ممنوع خواهد بود. اگر دانشجویان در صرفت معرفی فارغالتحصیل نشوند وارد غیبت میشوند.
کد خبر: ۱۸۰۴۱۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۰۵