ریفلاکس معده

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۳۱
ریفلاکس معده
رفلکس اسید زمانی اتفاق می افتد که اسید معده به مری نشت می کند. وقتی چنین اتفاقی می افتد فرد دچار ناراحتی می شود و در قسمت قفسه سینه احساس سوزش می کند. دیگر نشانه های رفلاکس مزمن اسید معده عبارتند از: برگرداندن غذا، مایعات، دشوار در قورت دادن غذا، سرفه کردن، خس خس کردن و یا درد قفسه سینه.
کد خبر: ۱۷۹۲۵۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۸