کم‌تحرکی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۴۱
کم‌تحرکی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این‌که کم‌تحرکی و استعمال دخانیات مهم‌ترین علل بروز بیماری‌های قلب و عروق است، گفت: سال گذشته 4000 مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی در استان داشتیم، یعنی تقریباً هر 2 ساعت یک نفر از جمعیت این استان بر اثر بیماری‌های قلبی و عروقی کم شد.
کد خبر: ۲۲۵۳۳۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۱

بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی که سبک زندگی کم‌تحرک دارند باید برای رفع پیامدهای مضر آن حداقل هر نیم ساعت یک بار بدن خود را حرکت دهند.
کد خبر: ۱۷۸۷۲۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۴