شبکه بهداشت

شبکه بهداشت
معاون درمان وزیر بهداشت و رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: احیای سیستم فرسوده شبکه‌های بهداشت مازندران پس از ۳۰ سال در استان صورت گرفت.
کد خبر: ۱۷۸۳۸۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۱