آقای رئیسجمهور از من خواستند که به عنوان سرپرست کار را آغاز کنم. من نیز ان شاءالله در دوره سرپرستی سیاستهای دولت را تعقیب خواهم کرد.امیدوارم روند رشد و توسعه علم و فناوری که در دولت یازدهم مثبت شده بود را در دولت دوازدهم ادامه داده و به آن تداوم بخشیم.
کد خبر: ۱۷۴۸۶۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۳۰