کد خبر: ۲۶۲۴۹۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
دکتر مسعود قاسمی در مصاحبه اختصاصی در حاشیه نشست خبری نوزدهمین کنگره بین المللی تازههای قلب و عروق افزود: روغنهای حیوانی لزوماً روغنهای مفیدی برای بدن نیستند؛ روغنهای حیوانی اگرچه عارضه کمتری نسبت به روغنهای نباتی دارند، اما مصرف بیش از اندازه آنها ممکن است مضر باشد و بیماران قلبی نباید به هیچ وجه از این روغنها استفاده کنند.
کد خبر: ۱۷۳۶۱۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۲