سلسلۀ قاجار، با ترقیخواهی و تجددطلبی محدود، مشکل بنیادین نداشت و اگر مشروطه هم رخ نمیداد، شاهان قاجار خودشان به این نتیجه میرسیدند که کشور را بدون پارلمان نمیتوان اداره کرد؛ چنانکه پیشتر جلسات مشورتی را پذیرفته بودند.
کد خبر: ۱۷۳۳۰۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۹