فایر فاکس

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۳۹
فایر فاکس
در سال ۲۰۰۵ نوکیا حاکم بلامنازع بازار تلفن همراه در جهان بود و هیچ تحلیلگری پایانی را برای این حکمرانی متصور نبود. امروز نوکیا ورشکست و به مایکروسافت واگذار شده است.
کد خبر: ۵۳۲۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۲