«یا فاطمة إشفَعی لی فی الجنة..» معلوم میشود که حقّ شفاعت دارد، شما میبینید همهٴ مراجع بزرگ در کنار قبر کریمۀ اهل بیت(س)میگویند از ما شفاعت نما، زیرا در قیامت همگان به شفاعت خاندان پیغمبر(علیهم الصلاة و علیهم السلام) نیازمندند.
کد خبر: ۱۷۰۷۳۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۳