جنگل های شمال

جنگل های شمال
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اعلام کرد: از سال آینده، بهره برداری از جنگل های شمال کشور به مدت پنج تا ۱۰ سال ممنوع می شود.
کد خبر: ۱۷۰۰۳۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۲۹