اسمش محمد بود و گفت سال ٩٢ به روحاني راي داده. هنوز نميدانست اين دوره به كي راي بدهد. سالهاي ٨٤ و ٨٨ به احمدينژاد راي داده بوده. ٧٦ و ٨٠ هم به خاتمي. پرسيدم چرا از خاتمي آمدي سمت احمدينژاد؟ گفت: «به روحانيون فقط به خاطر روحاني بودنشان راي ميدادم.» گفتم ناطقنوري هم كه روحاني بود؛ چرا به او راي ندادي؟ گفت: «خاتمي برايم تازگي داشت.» تاييد كرد كه ناشناخته بودن خاتمي در سال ٧٦ برايش جذاب بود. پرسيدم احمدينژاد كه روحاني نبود؛ چرا سال ٨٤ در برابر هاشمي به او راي دادي؟ گفت: «دور اول به هاشمي راي دادم اما در دور دوم به احمدينژاد.»
کد خبر: ۱۵۸۵۷۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۱۷