گردشگران‌ آلمانی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۶:۲۲
گردشگران‌ آلمانی
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس گفت: گردشگران آلمانی صدمه دیده در حادثه واژگونی اتوبوس در محور سعادت شهر – مرودشت، روند ارائه خدمات درمانی را مطلوب توصیف کردند و از آن رضایت کامل دارند.
کد خبر: ۱۵۸۰۵۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۱۳