هادی عقیلی در گفتوگوی حضوری با برنامه نود اظهار داشت: یک سال و نیمی که گذشت برای من وحشتناک بود و امیدوارم برای هیچ فوتبالیستی چنین اتفاقی رخ ندهد، با مشورتی که با مربیان و دوستانی که سابقه همکاری با آنها داشتم به این نتیجه رسیدم که از فوتبال خداحافظی کنم.
کد خبر: ۱۵۷۷۹۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۱۲