«ما در پستهای مهم از جمله پاسور و دریافت کننده به دلیل همین بی تجربگی با مشکلاتی روبهرو هستیم و میتوانستیم حداقل در 3 مسابقه اخیر 2 مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم با این وجود عملکرد برخی از بازیکنانمان تا به اینجا خوب و مثبت بوده به طوری که بعد از بازی آخرمان که روز جمعه برگزار شد، مربی و مدیرعامل باشگاه آمدند و با من و زینب گیوه صحبت کردند و از عملکرد ما کاملاً راضی بودند.»
کد خبر: ۱۴۷۴۸۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۰۳