«گردشگران همیشه میگویند برق، برق، برق! متأسفم، اما چه کسی میخواهد هزینه آن را به من بپردازد؟ ... من مالک یک کافه هستم؛ نه یک کافه اینترنتی (کافینت). ... وضع در حال بدتر شدن است. مردم میآیند و تصور میکنند همه چیز در دسترس و رایگان است. ... شما حتی صبحها چشمهایتان را مجانی باز نمیکنید.»
کد خبر: ۱۴۶۷۱۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۸