معاون بین الملل ستاد حقوق بشر:
معاون بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: افراد زیر 15 سال اصلا مجازات کیفری ندارند و حتی در کانون های اصلاح و تربیت هم نگهداری نمی شوند؛ برای این افراد نظام ها و احکام دیگری مورد استفاده قرار می گیرد و به طور کلی درباره کودکان زیر 15 سال مجازات کیفری نداریم.
کد خبر: ۱۴۵۵۰۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۰