در اينجا بايد گفت که سه گروه با دولت يازدهم مخالفاند و نه نقدشان بلکه دشمني آنها به دوستي تبديل نخواهد شد و اتفاق اين که در اين مخالفت، هيچ نشانهاي از عواطف و رفتار دوستانهاي ديده نمیشود. گروه اول، کسانياند که آرزو داشتند موفقيتها و دستاوردهاي دولت تدبير و اميد میبايست به نام آنها سکه ميخورد ولي توفيق حاصل نشد.
کد خبر: ۱۴۲۵۶۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۰۳