فرماندار زن

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۱۶
فرماندار زن
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان اولین زن فرماندار در استان خوزستان از بدو انقلاب تا کنون را طی حکمی منصوب کرد.
کد خبر: ۱۴۰۱۹۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۶