یکی از اقدامات اساسی این سازمان برای کنترل سوء استفاده از دفترچه های درمانی و در هنگام بستری، صدور معرفـی نامه بستری به صورت آنلایـن است که بزودی اطلاعات تمامی بیمه شدگانی که نیازمند بستری در بیمارستان هستند، همزمان با فرایند بستری شدن، در سامانه این سازمان ثبت و کنترل می شود.
کد خبر: ۱۳۶۳۴۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۲۲