ازمایش اتمی اسرائیل

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۶:۲۱
ازمایش اتمی اسرائیل
چندین ماه پس از آن روز، میان دانشمندان و مقامات دولتی بر سر علت این واقعه بحث درمی‌گیرد؛ دانشمندان مرتبط با کاخ سفید اصرار داشتند که این تنها حاصل یک اشکال فنی در ماهواره بوده ولی دیگر دولتی‌های مرتبط با این موضوع، می‌گفتند که این نور، حاصل یک انفجار اتمی در آفریقای جنوبی یا اسرائیل بوده است.
کد خبر: ۱۳۵۹۳۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۲۰