اتس شوزی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۴
اتس شوزی
سرپرست ایستگاه شماره ۴۴ و ۲ سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: با توجه به دودگرفتگی در طبقه سوم این مجتمع گروه‌های اعزامی به محل حادثه بی‌درنگ به ۲ گروه تقسیم‌شده و یک گروه نسبت به اطفای حریق و گروه دوم عملیات تهویه دود را انجام دادند.
کد خبر: ۱۳۲۲۸۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۸/۲۷