فردین معصومی

فردین معصومی
معصومی پس از دیدن مسعود رهنما که در پایان رقابت‌ها برای اهدای کاپ قهرمانی به محل برگزاری مسابقات آمده بود، گفت:چهار روز مسابقات در این سالن برگزار شد و چشم ما به در خشکید ولی شاهد حضور مسئولان در سالن مسابقات نبودیم.
کد خبر: ۱۳۲۰۹۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۸/۲۶