پسماندهای دارویی

پسماندهای دارویی
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به جمع آوری پسماندهای دارویی شهروندان تهرانی در آینده ای نزدیک گفت: داروهای تاریخ گذشته جمع آوری و در جهت کمک به محیط زیست امحا می شوند.
کد خبر: ۱۲۱۳۵۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۷