بریدن با کاغذ

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۲۳
بریدن با کاغذ
به دلیل نازک بودن لبه کاغذ شکاف ایجاد شده با آن به شدت دردناک است. از طرفی چون برش به سرعت ایجاد می‌شود فرصت کافی برای مقابله با این تهدید از طرف بدن صورت نمی‌گیرد. گذشته از آن به دلیل حرکت دست و خم شدن انگشتان تا قبل از بهبودی کامل بریدگی درد همچنان باقی است.
کد خبر: ۱۲۱۱۸۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۷