بی ار تی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۲۹
بی ار تی
پليس با تماشاي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته نصب شده روي اين دستگاه‌هاي عابربانك، توانست دو مجرم سابقه‌دار به نام‌هاي مهدي (٥٠ ساله) و علي اكبر (٤٧ ساله) را شناسايي كند.
کد خبر: ۱۱۸۹۹۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۱۵