بعد از اینکه اکیپ جور میشود سوار یکی از ونها میشویم. امروز قرار است یکی از ونها به همراه مددکارانش سری به خیابان کارگر و فاطمی بزند من هم سوار همان ون میشوم و دو مددکار و کارشناس امور اجتماعی و یک عکاس همراهم هستند.
کد خبر: ۱۱۸۹۷۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۱۵