کانون اصلاح تربیت

کانون اصلاح تربیت
پسر نوجوان که در دوران حبس در کانون اصلاح تربیت با شیوه های دیگر دزدی آشنا شده بود پس از آزادی باند ۴ نفره ای را تشکیل داد و دست به گوشی قاپی زد.
کد خبر: ۱۱۸۹۴۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۱۵