رضا قاسمی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۴۳
رضا قاسمی
دونده 100 متر ایران درباره رقابت با بزرگان جهان در المپیک گفت: مسابقه با بزرگان جهان خیلی خوب است و حس بسیار خوبی به من می‌دهد. دوست داشتم که باز هم با بولت هم‌گروه شوم. اگر می‌توانستم از گروهم صعود کنم این شانس را داشتم که یک بار دیگر در کنار او بدوم.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۸