جنجال بر سر تخریب پاساژ علاءالدین زمانی شدت گرفت که مالک این پاساژ علاوه بر اینکه کاربری پارکینگ در طبقه منفی 3 را به تجاری تبدیل کرد، طبقهای اضافی هم روی پاساژ ساخت. این اقدام مالک سبب شد تا اعضای شورای شهر در نامهای به شهرداری آن را غیرقانونی بدانند و دستور برخورد دهند.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۳