قبوض پیامکی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۲۰
قبوض پیامکی
وزیر نیرو از صدور قبوض پیامکی برای مشترکان آب و برق تا پایان فعالیت دولت یازدهم خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح دسترسی مشترکان به اطلاعات مصرف خود از طریق تلفن همراه است.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۰