ديروز خبري روي رسانهها و شبكههاي اجتماعي منتشر شد كه حاکی از این بود که وزير نفت در نامههايي جداگانه براي حدود ٢٠ مدير بازنشسته صنعت نفت، اعلام كرده بود براساس قانون جديد بازنشستگي، وزارت نفت ديگر نميتواند با آنها همكاري كند.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۰