زیرزمین پایتخت

زیرزمین پایتخت
«صبح تا شب دارم اینجا کار می‌کنم. اینکه می‌گم صبح تا شب، یعنی صبح تا شبا! موقع برگشت به خونه، اون وقتی که می‌شینم تو تاکسی زار زار می‌زنم زیر گریه. با خودم می‌گم، خدایا! آخه این بود، سرنوشت؟ این بود زندگی؟»
کد خبر: ۱۱۴۰۶۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۰