نامه احمدی‌ نژاد

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۲:۴۲
نامه احمدی‌ نژاد
روز گذشته محمود احمدی نژاد سومین نامه خود را به باراک اوباما نوشت اما نه در مقام رییس جمهوری که سه سال پس از ریاست جمهوری و در حالی که مخاطب او همچنان رییس جمهوری آمریکاست.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۱۹