پزشک معالج

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۳۵
پزشک معالج
بعد از شرایط سختی که در بیمارستان طوس تهران تجربه کردم و با رفتار غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای پزشکان آنجا که با وقت‌کُشی و انجام آزمایش‌های نامربوط، داشتند حقیقتا من را به کشتن می‌دادند
کد خبر: ۱۱۱۷۸۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۷